ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Νέα 12κύλινδρη Ferrari την εποχή του εξηλεκτρισμού

Αν και διαθέτει ένα πρόγραμμα εξηλεκτρισμού με φορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα, η Ferrari δείχνει να... αντιστέκεται στον πλήρη εξηλεκτρισμό, προσφέροντας νέες προτάσεις και μάλιστα με 12κύλινδρο κινητήρα! Έτσι, σε μια ειδική εκδήλωση στο Μαϊάμι της Φλόριντα, στις ΗΠΑ, παρουσίασε το νέο της κουπέ με κινητήρα τοποθετημένο εμπρός, το οποίο θα αντικαταστήσει την 812 Superfast και, όπως αμέσως υπονοεί το όνομά του, 12Cilindri, είναι 12κύλiνδρο! Εκτός από το αμάξωμα κουπέ μάλιστα θα προσφέρεται και σε μία ανοικτή 2θέσια έκδοση σπάιντερ (12Cilindri Spider). Τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα V12, που αποδίδει 818 ίππους στις 9.500 στροφές και ροπή 678 Nm (69 kgm) στις 7.250 στροφές. Όπως τόνισαν τα στελέχη της εταιρείας κατά την παρουσίαση, η εξέλιξη του κινητήρα βασίστηκε κυρίως στην προσπάθεια μείωσης του βάρους, ώστε να μπορεί να αυξηθεί ο μέγιστος αριθμός στροφών. Έτσι, για παράδειγμα, τα έμβολα είναι ελαφρύτερα κατά 2 κιλά και ο στροφαλοφόρος ελαφρύτερος κατά 3%. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη πραγματοποιεί αλλαγές ταχύτερες κατά 30% σε σύγκριση με την 812, ενώ οι μικρότερες σχέσεις έχουν «κοντύνει» κατά 5% για βελτίωση της επιτάχυνσης. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9'', από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7,9'' και η μέγιστη ταχύτητά του ξεπερνάει τα 340 χλμ./ώρα. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,733 μ. και το νέο αλουμινένιο πλαίσιο (2.700 χιλιοστά) είναι πιο κοντό κατά 20 χιλιοστά από αυτό της 812, για καλύτερη απόκριση, ενώ και η ακαμψία του αμαξώματος έχει βελτιωθεί. Το αυτοκίνητο έχει επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να μπορούν να κινηθούν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλο, ένα σύστημα που είχε πρωτοεμφανιστεί στην 812 Competizione. Στην Ferrari υπολογίζουν ότι οι πωλήσεις θα μοιραστούν περίπου 50/50% ανάμεσα στην κουπέ και τη Spider, με περίπου 10-15% των αυτοκινήτων να προσφερθούν σε νέους πελάτες και τα υπόλοιπα σε ήδη υπάρχοντες κατόχους Ferrari. Όσο για την τιμή, δεν μπορούμε να την υπολογίσουμε με τους ελληνικούς φόρους, αλλά στην Ιταλία θα ξεκινάει από 395.000 ευρώ για τη 12Cilindri και 435.000 ευρώ για τη 12Cilindri Spider!
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα 12κύλινδρη Ferrari την εποχή του εξηλεκτρισμού

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Spider
    Spider

Η Renault παρουσίασε το Symbioz

Τα SUV/crossover αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της γκάμας όλων των κατασκευαστών, που φροντίζουν να μην αφήνουν σ' αυτή κενά, τα οποία θα μπορούσαν να στρέψουν υποψήφιους πελάτες προς τον ανταγωνισμό. Έτσι η Renault παρουσίασε ένα νέο μικρομεσαίο SUV, το Symbioz, μήκους 4,41 μ., το οποίο τοποθετείται ανάμεσα στο Captur και το Austral και είναι βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B, στην οποία βασίζονται και τα Clio, Captur και Austral. Όπως τονίζει η εταιρεία, βασικό ζητούμενο στη σχεδίαση του αυτοκινήτου ήταν η πρακτικότητα και η λειτουργικότητα, στο πνεύμα της παράδοσης που η ίδια δημιούργησε με τα εξαιρετικά πετυχημένα πολυμορφικά μοντέλα της στο παρελθόν. Έτσι το αυτοκίνητο έχει, για παράδειγμα, συρόμενο κατά 16 εκ. πίσω κάθισμα το οποίο, εκτός της ευελιξίας που προσφέρει στη διαμόρφωση των χώρων επιβατών και αποσκευών, δημιουργεί με την αναδίπλωσή του ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο για τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. Η χωρητικότητα του μεγάλου χώρου αποσκευών κυμαίνεται από 492 ως 624 λίτρα, ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος. Επίσης στο εσωτερικό υπάρχουν διάφοροι χώροι για μεταφορά αντικειμένων, συνολικής χωρητικότητας 24,7 λίτρων. Φυσικά το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, το Symbioz χρησιμοποιεί το πολύ καλό υβριδικό σύστημα E-Tech της Renault, που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1.6 με 94 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν 36 kW (49 ίππων) για την κίνηση του αυτοκινήτου και μία μίζα/γεννήτρια 18 kW (24 ίππων) για τη φόρτιση της μπαταρίας και την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα, με τη μετάδοση να γίνεται μέσω ενός καινοτόμου κιβωτίου, που διαθέτει 4 σχέσεις για τον βενζινοκινητήρα και 2 για το βασικό ηλεκτροκινητήρα. Η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι 16,9 εκ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Renault παρουσίασε το Symbioz

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τα Cupra Formentor και Leon

Το στοίχημα της Seat για τη δημιουργία μιας ξεχωριστής σπορ μάρκας με το σήμα της Cupra φαίνεται να πετυχαίνει, με τις πωλήσεις της Cupra στο πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς να φτάνουν τις 56.600 αυτοκίνητα, οπότε είναι φυσιολογική η πορεία ανάπτυξής της, που περιλαμβάνει και την ανανέωση των υπαρχόντων μοντέλων. Αυτή την εβδομάδα η εταιρεία παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα τις ανανεωμένες εκδόσεις δύο μοντέλων της, των μικρομεσαίων Formentor και Leon. Όπως συνήθως συμβαίνει στις ανανεώσεις όλων των μοντέλων, υπάρχουν σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και το πίσω μέρος για ένα αισθητικό «φρεσκάρισμα» των αυτοκινήτων, αλλά και αντίστοιχες επεμβάσεις στο εσωτερικό, όπου έχουν χρησιμοποιηθεί και νέα υλικά. Επίσης υπάρχει και αναβάθμιση του εξοπλισμού, όπου ξεχωρίζει ένα νέο ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Sennheiser. Εκτός από αυτά όμως υπάρχει και μία σημαντική προσθήκη στα μηχανικά μέρη, με ένα νέο 2λιτρο κινητήρα TSI 333 ίππων. Αναβάθμιση υπήρξε επίσης στη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση των δύο μοντέλων, που αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 272 ίππων, ενώ εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία περισσότερων από 100 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο. Διαθέσιμη είναι συνολικά μία ευρεία γκάμα κινητήρων, βενζίνης, ντίζελ και υβριδικών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τα Cupra Formentor και Leon

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Formentor
    Formentor
    Leon
    Leon

Και ηλεκτρική Mercedes G-Class!

Με την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης πέφτουν ένα-ένα όλα τα... κάστρα της συμβατικής αυτοκίνησης, από τα υπεραυτοκίνητα μέχρι και τα σκληροτράχηλα εκτός δρόμου. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του εμβληματικού εκτός δρόμου της Mercedes, της G-Class, να παρουσιαστεί και σε ηλεκτρικοί έκδοση. Η G 580, που βασίζετα,ι όπως και οι συμβατικές εκδόσεις, πάνω σε ένα κλασσικό πλαίσιο τύπου σκάλας και διαθέτει όλα τα παραδοσιακά στοιχεία των «πραγματικών» εκτός δρόμου, όπως κοντές σχέσεις στο κιβώτιο, πίσω ανάρτηση με άκαμπτο άξονα κλπ., είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Με προσαρμοσμένη βεβαίως την ηλεκτροκίνηση στις ανάγκες της εκτός δρόμου κίνησης, όπως την περιμένει κανείς από μία G-Class. Έτσι το αυτοκίνητο κινείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, ένα για κάθε τροχό, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι κοντά στους τροχούς, ενσωματωμένοι στο ξεχωριστό «σασί». Η μέγιστη συνολική ισχύς φτάνει τα 432 kW (587 ίππους). Κάθε κινητήρας ελέγχεται αυτόνομα, ώστε ο συνδυασμός τους να μπορεί να προσφέρει και λειτουργία κατανομής της ροπής ανάλογα με αυτή που θα προσέφεραν τα μπλοκέ διαφορικά. Η τροφοδοσία των κινητήρων γίνεται από μια μπαταρία 116 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία μέχρι 473 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Και φυσικά το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει από πλευράς ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Και ηλεκτρική Mercedes G-Class!

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mini παρουσίασε το Aceman

Το πρώτο της αυτοκίνητο που θα πωλείται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό παρουσίασε η Mini. Το Aceman είναι ένα μικρό crossover, που από πλευράς μεγέθους (μήκος 4,07 μ.) τοποθετείται ανάμεσα στο «χάτσμπακ» (που πρόσφατα μετονομάστηκε σε Cooper) και στο μικρό SUV Countryman και θα κατασκευάζεται αρχικά (που αλλού;) αποκλειστικά στην Κίνα, όπως και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Cooper (δείγμα του πόσο καταστροφική για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία ήταν η απόφαση για εσπευσμένη -και εκβιαστική- γενίκευση της ηλεκτροκίνησης). Η προοπτική πάντως είναι από το 2026 τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα της Mini na αρχίσουν να κατασκευάζονται και στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Αγγλία. Στην ουσία το Aceman θα αντικαταστήσει το στέισον της Mini, το Clubman. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και δύο διαφορετικές μπαταρίες, ένα κινητήρα 184 ίππων σε συνδυασμό με μπαταρία 42,5 kWh, που θα προσφέρει αυτονομία έως 310 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών και μία ισχυρότερη έκδοση SE με κινητήρα 218 ίππων και μπαταρία 54,2 kWh, που θα προσφέρει αυτονομία έως 406 χιλιομέτρων. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 300 λίτρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mini παρουσίασε το Aceman

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Opel Grandland

Η Opel παρουσίασε τη νέα γενιά του Grandland, η οποία είναι βασισμένη στη νέα πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis, που δημιουργήθηκε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι το αυτοκίνητο θα προσφέρεται μόνο σε ηλεκτρική έκδοση, με δεδομένη τη μικρή ζήτηση που υπάρχει ακόμα για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τη σχετική έλλειψη υποδομών. Όπως συνήθως συμβαίνει με κάθε νέα γενιά ενός μοντέλου σε όλες σχεδόν τις εταιρείες, το νέο Grandland έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το προηγούμενο (κατά 17,3 εκ. σε μήκος, 1,9 εκ. σε ύψος και 6,4 εκ. σε πλάτος), με το μήκος του να φτάνει συνολικά τα 4,65 μ. και το μεταξόνιο τα 2.784 χιλιοστά. Εμβληματικό στοιχείο του αυτοκινήτου εξωτερικά είναι το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel Matrix HD τεχνολογίας LED, που διαθέτει περισσότερα 50.000 στοιχεία, τα οποία ανάβουν επιλεκτικά ανάλογα με τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, που σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει αυτονομία έως 700 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών, το αυτοκίνητο θα προσφέρετε και σε φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, με ηλεκτρική αυτονομία έως και 85 χιλιομέτρων, όπως επίσης και σε ήπια υβριδική έκδοση 48 V. Ενδιαφέρον τεχνικό στοιχείο του νέου Grandland είναι επίσης τα αμορτισέρ με τεχνολογία επιλεκτικής απόσβεσης ανάλογα με τη συχνότητα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Opel Grandland

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mazda αποκάλυψε το CX-80

Ένα νέο μεγάλο SUV αποκάλυψε η Mazda, σε μια παρουσίαση που έγινε διαδικτυακά. Το CX-80, που έχει τρεις σειρές καθισμάτων, αποτελεί στην ουσία την ναυαρχίδα της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις από το CX-60, αλλά και μεγαλύτερο μεταξόνιο. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με δυνατότητα επιλογής τριών διαφορετικών διαμορφώσεων για την δεύτερη σειρά καθισμάτων (η τρίτη σειρά διαθέτει δύο αναδιπλούμενα καθίσματα). Έτσι, υπάρχει επιλογή δύο ξεχωριστών καθισμάτων για τη δεύτερη σειρά τα οποία μπορούν να περιστραφούν, είτε με κεντρική κονσόλα που διατρέχει όλο το μήκος της καμπίνας, είτε με «διάδρομο». Το νέο μοντέλο, που είναι τετρακίνητο, θα είναι αρχικά διαθέσιμο με δύο διαφορετικές επιλογές για το σύστημα παροχής ισχύος, μία φορτιζόμενη υβριδική με 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα και μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 327 ίππων, όπως επίσης και μια ήπια υβριδική 48 V με 6κύλινδρο ντίζελ, που αποδίδει 254 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων. Το σύστημα τετρακίνησης μεταφέρει τη ροπή με προτεραιότητα στους πίσω τροχούς, αλλάζοντας την κατανομή ανάλογα με τις συνθήκες πρόσβασης. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι παραγγελίες για το CX-80 θα ξεκινήσουν το Μάιο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mazda αποκάλυψε το CX-80

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Nissan Qashqai

Τρία περίπου χρόνια μετά το λανσάρισμα της τρίτης γενιάς του εμβληματικού μικρομεσαίου SUV της, η Nissan ανακοίνωσε την ανανέωση του Qashqai, με στόχο τη διατήρηση της εξαιρετικής εμπορικής πορείας του (μόνο η τρίτη γενιά έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 350.000 μονάδες στην Ευρώπη). Οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές που γίνονται στα "facelift" σε μάσκα, προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα έχουν γίνει κι εδώ, ενώ υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου και νέα χρώματα αμαξώματος. Νέα υλικά υπάρχουν επίσης για το εσωτερικό, ιδιαίτερα στις πιο πλούσιες εκδόσεις. Αναβάθμιση υπήρξε επίσης στα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, αλλά και στο σύστημα πολυμέσων, που έχει ενσωματωμένη τη σουίτα εφαρμογών Google. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με δύο διαφορετικά συστήματα παραγωγής ισχύος, ένα ήπιο υβριδικό σύστημα και το πλήρως υβριδικό e-Power.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Nissan Qashqai

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Hyundai i30

Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, που ανάγκασε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να τροποποιήσουν την βιομηχανική τους παραγωγή, για να εντάξουν στη γκάμα τους και κάποια ηλεκτρικά μοντέλα, είχε ως αποτέλεσμα κι έναν εξορθολογισμό του ρυθμού ανάπτυξης νέων μοντέλων. Έτσι, βλέπουμε πλέον περιπτώσεις όπου ένα πετυχημένο μοντέλο μπορεί να υποστεί και δεύτερη ανανέωση, αντί για την αντικατάστασή του με ένα εντελώς καινούργιο, δεδομένης άλλωστε και της προοπτικής για τερματισμό των πωλήσεων συμβατικών αυτοκινήτων από το 2035 στην Ευρώπη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η δεύτερη ανανέωση που ανακοίνωσε η Hyundai για το μικρομεσαίο της μοντέλο, το i30, μετά από μια πρώτη ανανέωση το 2020. To αυτοκίνητο θα προσφέρεται και πάλι σε μία ευρεία γκάμα και από πλευράς αμαξωμάτων, τα οποία θα είναι χάτσμπακ,«φάστμπακ» και το στέσιον "tourer", ενώ στην γκάμα θα εξακολουθεί να υπάρχει και η σπορ έκδοση N Line. Από σχεδιαστικής πλευράς υπάρχουν αλλαγές στη μάσκα, τον προφυλακτήρα και τα περιβλήματα των προβολέων ομίχλης, ενώ πίσω υπάρχει μία τροποποίηση στο ένθετο χρωμίου του πίσω προφυλακτήρα στις εκδόσεις χάτσμπακ και tourer. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα τεχνολογίας LED είναι πλέον στάνταρ σε όλη την γκάμα. Επίσης υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου 16''. Στο εσωτερικό υπάρχουν αλλαγές στα χρώματα και τα υλικά. Αναβάθμιση έχει γίνει στα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας του αυτοκινήτου, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός διαθέτει ακόμα περισσότερα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη θα είναι διαθέσιμες και ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48 V. Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα γίνεται στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Τσεχία, θα ξεκινήσει μέσα στον Απρίλιο και η διάθεσή του στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει στους αμέσως επόμενους μήνες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Hyundai i30

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Junior αντί για Milano για πολιτικούς λόγους!

Για όσους νομίζουν ότι οι υπερβολές στην πολιτική αποτελούν μόνο ελληνικό φαινόμενο, η θεαματική στροφή της Alfa Romeo για το όνομα του νέου της μικρού SUV μετά από αντιπαράθεση με τον ιταλό υπουργό Βιομηχανίας, δείχνει ότι ο... νότος καλά κρατεί. Το όνομα είχε ήδη ανακοινωθεί από το Δεκέμβριο (μετά από δημοσκόπηση ανάμεσα σε οπαδούς της Alfa Romeo) και ήταν γνωστό εδώ και 18 μήνες ότι θα κατασκευάζεται στην Πολωνία. Ο ιταλός υπουργός αποφάσισε να αντιδράσει μετά την παρουσίαση του αυτοκινήτου (4 μήνες μετά) και υποστήριξε ότι δεν θα μπορούσε να ονομάζεται με ιταλικό όνομα ένα προϊόν που κατασκευάζεται στο εξωτερικό, με βάση ένα νόμο του 2003 που δεν επιτρέπει σε προϊόντα να «ακούγονται ως ιταλικά», παριστάνοντας έτσι ότι είναι ιταλικά. Φυσικά το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία, στο Μιλάνο όπου είναι η έδρα της Alfa Romeo και προς τιμήν του οποίου δόθηκε το συγκεκριμένο όνομα. Και η χρήση κάποιου ονόματος ξένης πόλης ή τοποθεσίας δεν είναι καθόλου άγνωστη στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως θύμισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, αναφέροντας μοντέλα όπως τα Kia Sorento και Rio, Nissan Murano (επίσης ιταλικό όνομα), Hyundai Santa Fe και Tucson, Toyota Tacoma κλπ. Η εταιρεία, όμως, δεν ήθελε να έρθει σε πολιτική αντιπαράθεση, που πάντα δημιουργεί προβλήματα, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να κερδίσει την υπόθεση στα δικαστήρια και αποφάσισε την αλλαγή του ονόματος Milano με το ιστορικό όνομα Junior (από την πετυχημένη GT 1300 Junior του 1966), που είχε έρθει δεύτερο στη σχετική δημοσκόπηση. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στην Πολωνία, μαζί με τα «αδελφά» μοντέλα Jeep Avenger και Fiat 600. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Κάρλος Ταβάρες, έθεσε στην πραγματική (και πραγματιστική) του βάση το θέμα της σχετικής επιλογής: «αν κατασκευαζόταν στην Ιταλία, η Milano θα ξεκινούσε από 40.000 ευρώ αντί για 30.000 που θα ξεκινάει τώρα», δήλωσε. Οπότε, πολύ απλά, δεν θα ήταν ανταγωνιστικό.

Η Alfa Romeo παρουσίασε τη Milano

Στην κατηγορία των μικρών SUV επεκτείνεται η Alfa Romeo, αλλά και στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αφού το νέο μικρό SUV που παρουσίασε, η Milano, θα προσφέρεται και σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Η Milano έχει μήκος 4,17 μ. και χώρο αποσκευών 400 λίτρων με ηλεκτρική πόρτα. Η εταιρεία επίσης επισημαίνει ότι, με στόχο την διευκόλυνση αυτών που θα αγοράσουν την ηλεκτρική έκδοση, έχει προβλέψει ένα ειδικό χώρο (cable organizer) για την εύκολη αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης. Η Alfa Romeo υπόσχεται υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό και ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25'' και μια κεντρική οθόνη επίσης 10,25'' για το σύστημα πολυμέσων. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται φυσικά με το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης DNA, ενώ υπάρχει και ειδικά ρυθμισμένη σπορ έκδοση Veloce, με πιο γρήγορο τιμόνι και ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 25 χιλιοστά. Η ήπια υβριδική έκδοση 48 V χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1.2 τούρμπο με 136 ίππους και ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28,5 ίππων), ενώ έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αργότερα θα παρουσιαστεί και μια τετρακίνητη υβριδική έκδοση. Η ηλεκτρική Milano προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μια με ισχύ 156 ίππων και μία με 240 ίππους. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh, η οποία στην λιγότερο ισχυρή έκδοση προσφέρει αυτονομία 410 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η Milano θα καλύπτεται από 4ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και αντίστοιχης διάρκειας οδική βοήθεια. Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στην Ελλάδα στο τέλος του καλοκαιριού.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Alfa Romeo παρουσίασε τη Milano

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera

Η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για τη νέα της πρόταση στην κατηγορία των μικρών SUV, την οποία αναβιώνει και το όνομα Frontera. Η εταιρεία υπόσχεται καλούς χώρους στο αυτοκίνητο και αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 460 λίτρα. Η πρακτικότητα του αυτοκινήτου ενισχύεται με το διαιρούμενο πίσω κάθισμα και το διπλό δάπεδο του χώρου αποσκευών. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων συμβαδίζουν με τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, ενώ η συνδεσιμότητα ενισχύεται με την ασύρματη φόρτιση κινητού και τις 4 θύρες USB (δύο εμπρός και δύο πίσω). Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48 V, αλλά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Renault Captur

Η ώρα της ανανέωσης ήρθε και για το δημοφιλές μικρό SUV της Renault, καθώς ο ανταγωνισμός στην κατηγορία, τη δημοφιλέστερη της αγοράς, γίνεται όλο και πιο έντονος. Οι σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά προσαρμόζουν το αυτοκίνητο στη νέα «σχεδιαστική γλώσσα» της Renault, ενώ στην γκάμα προστέθηκε και μία νέα κορυφαία έκδοση esprit Alpine. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες ταπετσαρίες και νέες οθόνες στο ταμπλό, ενώ αναβαθμίστηκε και η λίστα των ηλεκτρονικών συστήματα ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων. Το αυτοκίνητο θα αρχίσει να προσφέρεται σύντομα και στην ελληνική αγορά με μία γκάμα 5 κινητήρων συνόλων, χιλιάρι τούρμπο με 90 ίππους, χιλιάρι τούρμπο διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου) με 100 ίππους, 1.3 τούρμπο με ήπιο υβριδικό σύστημα και 140 ή 160 ίππους, καθώς και την πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech με 145 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Renault Captur

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Toyota Land Cruiser

Η Toyota αποκάλυψε τη νέα γενιά του Land Cruiser, επιστρέφοντας στις ρίζες της ευρωπαϊκής έκδοσης, με τη σειρά 250. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, το νέο μοντέλο έχει ως στόχο να προσφέρει ένα πρακτικό και προσιτό εκτός δρόμου όχημα. Το αυτοκίνητο είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα GA-F της ιαπωνικής εταιρείας (με αμάξωμα πάνω σε ξεχωριστό πλαίσιο). Κατά την σχεδίασή του έγινε προσπάθεια αφενός να συνδυαστεί η παράδοση με τη σύγχρονες τάσεις και αφετέρου να προσφέρεται προστασία από ζημιές σε δύσκολα εδάφη και ευκολία αντικατάστασης εξαρτημάτων, όπως επίσης και καλή ορατότητα για τον οδηγό. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,925 μ. και το μεταξόνιο 2.850 χιλιοστά και το ευρύχωρο εσωτερικό θα μπορεί να μεταφέρει έως 7 άτομα. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός είναι τεχνολογίας LED, ενώ στάνταρ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στο εσωτερικό. Για πρώτη φορά σε Land Cruiser υπάρχει ηλεκτρική υποβοήθηση για το σύστημα διεύθυνσης. Για την κίνηση του αυτοκινήτου, που είναι φυσικά τετρακίνητο, χρησιμοποιείται ένας αναβαθμισμένος κινητήρας ντίζελ άμεσου ψεκασμού 2,8 λίτρων με 204 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και επιπλέον επιλογή για κοντές σχέσεις. Επίσης υπάρχει σύστημα επιλογής επιφάνειας κίνησης, που προσαρμόζει ανάλογα το σύστημα διεύθυνσης, την ισχύ του κινητήρα και το σύστημα ελέγχου των φρένων. Για πρώτη φορά χρησιμοποιείται επίσης ένα σύστημα αποσύνδεσης της μπροστινής αντιστρεπτικής ράβδου, προσφέροντας μεγαλύτερη ελευθερία στις αρθρώσεις των τροχών. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα 4 συνδέσμων πίσω. Κατά τη διάρκεια του 2025 θα παρουσιαστεί και μια νέα έκδοση με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Toyota Land Cruiser

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

4θέσιο μίνι ηλεκτρικό από τη BAW

Η κινεζική BAW, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από τη Ν. Ζυμπάς ΑΕ (Γρ. Λαμπράκη 440, Πειραιάς) και διέθετε μέχρι τώρα το μίνι ηλεκτρικό επαγγελματικό αυτοκίνητο Pony, προσφέρει τώρα στην ελληνική αγορά και μία επιβατική έκδοση, τη μοναδική στην κατηγορία L7Ε - CP (βαρύ τετράτροχο με πινακίδες μοτοσικλέτας) με 4 θέσεις. Το Pony έχει μήκος 3,151 μ. και μεταξόνιο που ξεπερνάει τα 2 μ., ενώ το βάρος του είναι κάτω από 750 κιλά, συμπεριλαμβάνοντας και τη συστοιχία των μπαταριών (σιδήρου-φωσφορικού λιθίου). Η χωρητικότητά τους είναι 13,7 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 170 χιλιομέτρων. Ο κινητήρας, που είναι τοποθετημένος στο πίσω άξονα, έχει ισχύ 27 ίππων και η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 90 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω. Τα φρένα (δίσκοι εμπρός-ταμπούρα πίσω) έχουν στάνταρ ABS, το τιμόνι είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται αερόσακος οδηγού, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, αυτόματος κλιματισμός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικοί καθρέφτες, κάμερες 360°, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Το Pony είναι διαθέσιμο για παραγγελία και πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Ιούνιο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η τιμή του υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 16.000 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - 4θέσιο μίνι ηλεκτρικό από τη BAW

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP